Miedzna, dnia 20 czerwca 2016 roku.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko ds.
Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedznie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Miedznie , ul. Plac Wolności 3, 07-106 Miedzna.
1. Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miedznie
2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
– posiadanie obywatelstwa polskiego,
– pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa skarbowe,
– wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, pedagogika, prawo, zarządzanie, psychologia, socjologia.
– preferowany staż pracy w zakresie świadczeń rodzinnych.
-
Wymagania dodatkowe:
– znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich stosowania w praktyce:
a) ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego,
b)ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
c) ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
d) ustawa z dnia 25 lutego 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
e) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
f) ustawa z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny,
g) ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
h) ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
i) ustawa z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
– biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego,
– obsługa programów komputerowych ,
– łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
– umiejętność analizy dokumentów,
– kreatywność, komunikatywność, dokładność,
– zaangażowanie i terminowość wykonywania zadań.
4. Główne obowiązki:
-
przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, Karty Dużej Rodziny,
-
prowadzenie i przekazywanie do ZUS dokumentacji dotyczącej składek emerytalno-rentowych i zdrowotnych od osób korzystających ze świadczeń rodzinnych i opiekuńczych
-
sporządzanie comiesięcznych list wypłat i przelewów zasiłkowych,
-
sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
-
prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, współpraca z sądem oraz komornikami,
-
przyjmowanie kompletów wniosków w sprawie alimentów i prowadzenie wymaganej dokumentacji do przyznawania świadczeń alimentacyjnych,
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, Karty Dużej Rodziny,
-
przygotowywanie decyzji przyznających świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna,
-
odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z informacjami o wykształceniu i dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kserokopie świadectwa pracy (poświadczenie przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczenie przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczenie przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 ze zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202)”.
6. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pierwsza umowa o pracę na czas określony,
3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zawiera się na czas określony – 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
7. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty (w tym poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów) należy składać w Gminnym Ośrodki Pomocy Społecznej w Miedznie ul. Pl. Wolności 3, 07-106 Miedzna w godzinach 7.30-15.30 w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miedznie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.07.2016 roku.
Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
8. Informacje uzupełniające.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka, w BIP Ośrodka i tablicy ogłoszeń w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miedznie.
Dokument aplikacyjne osób, które w procesie naboru nie zakwalifikowały się jako kandydaci do pracy, będą do odbioru w terminie do 14 dni po zakończeniu procesu rekrutacji, po upływie tego okresu zostaną zniszczone.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Miedznie
mgr Aneta Błońska